مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-12سياسي

کرونا هست اما اینجا مادرانی چشم انتظارند 


مدیر سرای سالمندان مجد اردکان با بیان این که 23 سالمند زن در مرکز نگهداری از سالمندان این شهر قریب 9 ماه در قرنطینه قرار دارند، حمایت بیشتر مردم از این مرکز را خواستار شد و گفت: - ایسنا/یزد مدیر سرای سالمندان مجد اردکان با بیان این که 23 سالمند زن در مرکز نگهداری از سالمندان این شهر قریب 9 ماه در قرنطینه قرار دارند، حمایت بیشتر مردم از این مرکز را خواستار شد و گفت: هنوز هم مادرانی برای دیدار فرزندانشان چشم انتظارند اما در حال حاضر تنها دوری و رعایت فاصله اجتماعی چاره ی راه است.

علی تقوی اردکانی روز پنجشنبه 22 آبانماه در گفت وگو با ایسنا ضمن قدردانی از همراهی و یاری مردم با این مرکز نگهداری سالمندان، گفت: آسایشگاه سالمندان مجد اردکان، این روزها بیشتر از هر زمانی نیاز به حمایت خیرین و کمک مردمی دارد.

وی با بیان این که نزدیک به 23 سالمند زن در این مرکز نگهداری می شوند، تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، در حال حاضر بیش از هشت ماه است که این سالمندان در قرنطینه به سر می برند.

تقوی خاطرنشان کرد: هر چند همکارانم به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی در این مرکز در حال فعالیت هستند اما با توجه به کمتر شدن حضور مردم در این مرکز، میزان حمایت های مادی و معنوی مردم نیز کم شده که نیازمند توجه بیشتر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هست اما اینجا مادرانی چشم انتظارند 

کرونا هست اما اینجا مادرانی چشم انتظارند